Közérdekű információk

Közlemény az Ügyfélszolgálati rend változásáról!

Ezúton értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a kialakult vírushelyzet miatt 2020.03.16. hétfőtől ügyfélszolgálatunk rendje megváltozik. Az ügyfélszolgálat bejárata melletti
ablakon keresztül azon Ügyfeleinktől, akik nem tudják átutalással intézni befizetéseiket természetesen átvesszük a készpénzt és kiadjuk a számlát is, de ezúton kérjük Önöket, ha lehetséges szállításaikat átutalással vagy a megrendeléskor előre utalással teljesítsék. Mindannyiunk egészsége érdekében az ügyféltérben tartózkodni hétfőtől irodánkban nem lehet és tisztelettel kérjük Önöket csak egészségesen keressék fel irodánkat, ha a személyes befizetés elkerülhetetlen.

Irodánk a szokásos nyitva tartási rendben üzemel tovább, megrendeléseiket, kérdéseiket, panaszukat továbbra is hétfőtől-péntekig 8-16 óráig (ebèd idő 12-13-ig)
a +36/70-6000-620-as telefonszámunkon tudják leadni, elintézni.
E-mailben vagy levélben is felvehetik velünk a kapcsolatot az alábbi címeinken: 2458 Kulcs Rózsahegyi út 10. vagy hazaikommunaliskft@gmail.com.

Megértésüket köszönjük!
Hazai Kommunális Kft.

Tisztelt Kulcsi Lakosok!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket az alábbi észrevételekkel kapcsolatban:

1. Telefonos ügyfélszolgálat túlterheltsége: Amikor kolléganőnk hívásban van és beszél a telefonon, akkor is kicsörögnek a beérkező hívások az Önök érdekében, hiszen így látjuk kik kerestek minket és fel tudjuk Önökkel venni a kapcsolatot. Megnövekedett forgalmunkat a még itt lévő telkesek/nyaralósok megrendeléseinek száma is eredményezi, hiszen az utolsó szállításokat most igénylik.

2. Szennyvízszállítás 72 órán belüli betartása: A csatornázás miatt ideiglenesen lezárt utcákkal/útszakaszokkal küzdünk, ez nagyban nehezíti a munkavégzés gyorsaságát. Továbbá az is, hogy a Dunaújvárosi Szennyvíz telepen hónapok óta csak egy ürítő csonkon tudunk leüríteni hosszas sorban állás után. Illetve az új sofőr kollégák betanulási időszaka (helyismeret hiányában) is türelmet, megértést igényel. Valamint minden gépjárműnek időközönként műszaki felülvizsgálaton, javításokon kell kötelezően átesniük, ami alkalmanként pár napos kiesését jelent egy-egy autónál.

A szerdai napon az ügyfélszolgálatunk szabadságolás miatt 8-16-óráig üzemelt ezt jó előre egy héttel kikommunikáltuk a lakosság felé telefonon és az irodánk ajtajára is ki volt írva. Aki ennek ellenére esetleg mégis 16 óra után keresett volna minket szíves elnézését kérjük.

A hétvégén mindkét napon túlórát valamint plusz anyagi ráfordítást nem sajnálva minden sofőrünk és gépjárművünk dolgozni fog, és próbálunk minden megrendelőnkhöz eljutni.

Megértésüket és türelmüket ezúton is nagyon köszönjük.

Tisztelettel:

Hazai Kommunális Kft.

Hazai Kommunális Kft.

Székhely: 2458 Kulcs Rózsahegyi u.10.
Levelezési cím: 2458 Kulcs Rózsahegyi u.10.
E-mail cím: hazaikommunaliskft@gmail.com
Bankszámlaszámaink:
Lakossági Ügyfeleknek:
10918001-00000097-98570014
Közületek, Céges  Ügyfeleink számára:
10918001- 00000097-98570007 

Telefonszámok

Kulcsi megrendelőknek: +36/70 600-06-20
Települési megrendelőknek:
+36/20 805-90-09
Számlázás:
+36/70 677- 67-10

Weboldal készítés Dunaújvárosban és a környező településeken
Tárhelyszolgáltató: TeraHost Kft.|2220 Vecsés,Kinizsi utca 73.|+36 30 690 9394|info@teratarhely.hu|teratarhely.hu